MİLLİ QURTULUŞ GÜNÜNDƏ GƏNCƏ ŞƏHƏR BİLET KASSASINDA AVTOMATLAŞDIRILMIŞ BİLET SATIŞI SİSTEMİ TƏTBİQ EDİLMİŞDİR
Azərbaycan
Dövlət Dəmir Yolunun
Sərnişin Daşıma İstehsalat Birliyi tərəfindən sərnişinlərə göstərilən
xidmət mədəniyyətinin səviyyəsinin daha da yüksəldilməsi istiqamətində
həyata keçirilən islahatlar davam edir. Dəmir yolunun xidmətlərindən
istifadə edənlərin, son illər ərzində sayının xüsusilə artması xidmət
mədəniyyətinin daha da yüksəldilməsini tələb edir. Vətəndaşlarımızın dəmir
yoluna olan inamını gücləndirmək üçün bu, çox önəmlidir. Azərbaycan Dövlət
Dəmir Yolunun Sərnişin Daşıma İstehsalat Birliyi 15 iyun – Milli Qurtuluş
Günü Gəncə şəhərinin sakinlərinə daha bir hədiyyə etmişdir. Belə ki,
vətəndaşların sərnişin qatarlarına bilet almaq imkanlarını yaxşılaşdırmaq,
onlara göstərilən mədəni xidmət səviyyəsini yüksəltmək və dəmir yolunda
avtomatlaşdırılmış bilet satışı sisteminin gücləndirilməsi məqsədilə 15 iyun
2009-cu ildən Gəncə şəhər bilet kassasında sərnişin qatarlarına
avtomatlaşdırılmış bilet satışı sistemi tətbiq edilmişdir.
Bu məqsədlə keçirilən təntənəli mərasimdə SDİB-nin maliyyə-iqtisad şöbəsinin
rəisi Cabbar Camalov çıxış etdi. O, bildirdi ki, bugünkü həyatımızda əldə
edilən nə varsa, ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır.
Xalqımızın müsbət və ali keyfiyyətlərini özündə təcəssüm etdirən xalqın
qeyrətli oğlu, ümummilli liderimiz Heydər Əliyev şəxsi iradəsi, ölçüyəgəlməz
qeyri-adi fitri istedadı, fenomenal qabiliyyəti, yorulmaq bilməyən
zəhmətsevərliyi nəticəsində millətin öndərinə çevrilmişdir.
Əməli işləri ilə Azərbaycanın layiqli adını, millətin şərəfini və ləyaqətini
özünə qaytarmış Heydər Əliyev hələ sağlığında ikən nurlu və mənalı ömrünü
qızıl hərflərlə nəsillərin qan yaddaşına yazmış, xalqımızın qəlbində
müstəqilliyimizin əbədiliyinə parlaq işıq yandırmış, inkişaf və tərəqqi üçün
əsas şərt olan əmin-amanlığı təmin etmişdir. Üzərinə düşən xilaskarlıq missiyasını şərəflə yerinə yetirməkdən ötrü
zamanın bütün ağırlığını öz çiyinlərinə götürən Heydər Əliyev Azərbaycanı
dünyanın xəritəsindən silinmək təhlükəsindən, ölkəmizi xaos və
hərc-mərclikdən qurtardı. Ölkədaxili təlatüm və çəkişməyə son qoydu. Bir
sözlə, özünün şah əsəri olan müstəqil Azərbaycanı yaratdı.
Ümummilli liderin zəngin siyasi təcrübəsi, uzaqgörənliyi, dəyanəti və
rəşadəti sayəsində ictimai həyatın bütün istiqamətləri üzrə mühüm
dəyişikliklər baş verdi. Bazar iqtisadiyyatına keçid sürətləndi. İnsanlara
ümid verdi. Müdrik rəhbərimizin başçılıq etdiyi Azərbaycan regionda sülh və
əmin-amanlığın qorunması uğrunda mübarizə aparan dövlətə çevrildi. Bir çox
beynəlxalq və regional layihələrin həyata keçirilməsi, ölkəmizin beynəlxalq
aləmdə nüfuz qazanmasına səbəb oldu.
Heydər Əliyevin Azərbaycana, onun rəhbərliyinə yenidən qayıdışı xalqın
qurtuluşu idi. 9 iyun 1993-cü ildə saat 15:00-da Naxçıvan Muxtar
Respublikası Ali Məclisinin sədri Heydər Əliyev xalqın ardıcıl təkidlərindən
sonra ölkənin paytaxtına gəldi. Və elə həmin gündən başlayaraq
ictimai-siyasi vəziyyəti dərindən öyrəndi, təhlillər apardı, vəziyyətin
sabitləşməsinə dair danışıqlara başladı. Cəmi dörd gündən sonra o, vahid
komadanlığa itaətsizlik göstərərək qiyama qalxmış “N” hərbi hissənin başında
duran Surət Hüseynovla, habelə Gəncə ağsaqqalları ilə görüşərək tezliklə
vəziyyətin sabitləşməsinə nail oldu. 15 iyunda keçirilən iclasda Heydər
Əliyev Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin sədri seçildi. Həmin günkü
çıxışda o, üzünü xalqa tutaraq dedi: “Azərbaycan Respublikasının bugünkü
ağır, mürəkkəb və gərgin vəziyyətini tam məsuliyyətlə dərk edirəm.
Azərbaycan xalqının tarixi nailiyyəti olan dövlət müstəqilliyini qorumağı,
möhkəmləndirməyi, inkişaf etdirməyi özüm üçün əsas vəzifə hesab edirəm. Heç
kəsdə şübhə olmasın ki, ömrümün bundan sonrakı hissəsini harda oluramsa-olum,
yalnız və yalnız Azərbaycan Respublikasının müstəqil dövlət kimi inkişaf
etməsinə həsr edəcəm…”
Çox keçmədi ki, 1993-cü ilin 3 oktyabrında keçirilən prezident seçkilərində
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti seçildi. Beləliklə, Heydər Əliyev
Azərbaycan Prezidenti kimi mübarizəsinin yeni mərhələsinə qədəm qoydu. Bunun
nəticəsində hərc-mərcliyə son qoyuldu. 1994-cü ilin avqust ayının 11-də isə
atəşkəs imzalandı. Qarabağ probleminin həlli istiqamətində ciddi addımlar
atıldı. Bunlar H.Əliyevin siyasi iradəsi hesabına başa gəldi.
Artıq ölkə daxilində əhalinin sosial rifahı yaxşılaşır, iqtisadiyyatın
inkişafına sərmayələr qoyulur, xarici investorlar Azərbaycana cəlb edilirdi.
Bütün bunların reallaşması ağır zəhmətlər hesabına başa gəlib.
Heydər Əliyev azərbaycançılığı bir ideologiya olaraq irəli sürməklə, ölkənin
dağılması, ərazisinin etnik əlamətlərə görə parçalanması təhlükəsinin
qarşısını almaq vəzifəsini həll etdi. Bu, onun çox böyük vətəndaş hünəri idi
və şübhəsiz aktual milli vəzifələrin həlli üçün bütün dünya
azərbaycanlılarının öz vətənləri olan Azərbaycan ətrafında birləşməsinə
töhfəsini verəcəkdir.
Mübaliğəsiz demək olar ki, Heydər Əliyevin zəngin irsi XX əsrin müstəqil
dövləti kimi Azərbaycanın gələcək inkişaf və tərəqqi yolunu müəyyən edən
etibarlı səmt göstəricisidir və daim belə olacaqdır.
Heydər Əliyevin qurduğu dövlət Aristotelin məşhur “Dövlət ancaq yaşamaq
naminə deyil, əsasən xoşbəxt yaşamaq üçün yaradılır”–kəlamındakı ideyanı
reallaşdırır. Yeni ictimai-siyasi formasiyaya keçid şəraitində, sabitliyin,
təhlükəsizliyin tam bərqərar olmadığı mühitdə vətəndaşların, ona etimad
göstərən insanların,–bir sözlə, xalqın xoşbəxt yaşamasının qayğısına qalaraq,
Heydər Əliyev Azərbaycanın zəngin ehtiyatlarını bu məqsədlə səfərbər etməyi
qərara aldı.
Ümummilli lider Heydər Əliyev fəaliyyətinin bütün mərhələlərində–istər
əvvəlki hakimiyyəti dövründə, istərsə də ikinci dəfə hakimiyyətə
qayıdışından sonra bütün fəaliyyəti dövlətin inkişafına, xalqın rifah
halının yüksəlməsinə və onların sivil qaydalarla yaşam tərzinin
formalaşdırılmasına xidmət etmişdir.
Heydər Əliyevin qəbul etdiyi hər bir qərar, atdığı hər bir addım, dediyi hər
bir söz konkret tarixi şəraitdəki gerçəkliklərə kompleks yanaşmanın məhsulu
olub, həm siyasi, həm iqtisadi, həm mənəvi, həm də tarixi təhlildən sonra
gəlinən nəticəyə zəka aydınlığı ilə verilən qiymətdir. Təbii ki, belə bir
dəyərləndirmənin nəticəsi olaraq ortaya çıxmış qərarlar, atılmış addımlar,
deyilmiş sözlər mütləq mənada doğru, faydalı, səmərəli olur. Bu cür qərarlar
qəbul edib, ən doğru yolu seçmək isə yalnız müdrik insanların nəsibidir.
Çünki, müdrik insanlar nə əlahiddə şəkildə nəzəriyyəyə, nə də mütləq mənada
əməli fəaliyyətə əsaslanırlar, konkret işlər görürlər.
Tarix boyu Azərbaycanın başına olmazın müsibətlər gəlmişdir. Dəfələrlə doğma
torpaqlarımız ayrı-ayrı dövlətlər tərəfindən təcavüzə məruz qalmış, istila
edilmişdir. Lakin hər dəfə xalqımız özündə qüdrət tapmış, dirçəlmişdir.
Cavanşir, Babək, Xətai… Bəli, onların hər biri tariximizdə böyük
şəxsiyyətlər, qəhrəmanlar kimi qalmışlar. XX əsrin Azərbaycana bəxş etdiyi
şəxsiyyət Heydər Əlirza oğlu Əliyev olmuşdur. Bu şəxsiyyətin gördüyü işlərin
miqyasını bu gün ölçmək o qədər də asan deyil. Göz qabağında olan adətən adi
görünür. Lakin illər, qərinələr ötdükcə miqyası böyüyür, möhtəşəmləşir. Bu
möhtəşəmliyin miqyasını isə bu gün ölkə prezidenti, Heydər Əliyev siyasi
kursunun layiqli davamçısı Prezident İlham Əliyev daha da artırır,
genişləndirir. Məqsədi də dahi və fenomen şəxsiyyətin–Heydər Əliyevin başa
çatdıra bilmədiyi arzularını həyata keçirmək, xalqın yaddaşında onun
əməllərini yaşatmaqdır. Belə bir şərəfli və məsuliyyətli vəzifənin həyata
keçirilməsi hər bir rəhbərdən böyük səriştə, bilik, savad, təcrübə tələb
edir. Bu keyfiyyətlərin hamısı gənc prezidentimiz, Heydər Əliyev məktəbinin
layiqli davamçısı cənab İlham Əliyevdə cəmləşib. O, müstəqil Azərbaycanı,
xalqımızı işıqlı gələcəyə doğru aparmaqdadır. Bu yolda ona daha böyük
uğurlar arzulayırıq.
Məhz dəmir yolu da yuxarıda qeyd etdiyim kimi 90-cı illəri əvvəlinə
tamamailə tənazülə uğramışdır. O zamanlar respublikadan kənara hərəkət edən
yük və sərnişin qatarlarının hərəkəti tam dayandırılmışıdı. Dəmir yolunda
xaos hökm sürürdü. Dəmirolçuar da artıq belə yaşamaqdan və işləməkdən
bezmişdirlər və ancaq Heydər Əliyevin yenidən respublikaya siyasi rəhbərliyə
qayıtmasında öz nicatlarını görürdülər. Belə də oldu və Heydər Əliyevin
ikinci dəfə siyasi hakimiyyətə qayıdışından sonra Azərbaycan Dövlət Dəmir
Yoluna əsil dəmiryolçu, islahatçı, yüksək idarəetmə bacarığı, dəmir yol
iqtisadiyyatının bilicisi və qurucusu Z.Məmmədovun rəis təyin olunmasından
sonra geniş imkanlar və işlərə başlandı. Respublikadan kənara hərəkət edən
sərnişin və yük qatarlarının hərəkəti bərpa edildi.
İlk əvvəl hərəkəti tam dayandırılmış Şimal istiqamətinə hərəkət edən
sərnişin qatarlarının bərpası üzərində işlər aparılmış və əvvəlcə 1996-cı
ilin oktyabr ayında «Bakı-Mahaçkala» sərnişin qatarının hərəkəti bərpa
edilmişdir. 1997-ci ilin may ayından etibarən Bakıdan Moskva, Kiyev
şəhərlərinə və sonradan isə Rostov, Xarkov, Həştərxan, Sverdlovsk, Sankt
Peterburq, Novosibirsk, Voronej, Tümen, Ulyanovsk, Simferopol, Odessa, Lvov,
Samara, Çelyabinsk, Kislovodsk, İjevsk, Kazan, Saransk şəhərlərinə hərəkət
edən sərnişin qatarları və qoşma vaqonlar təyin edilmiş, yeni sərnişin
vağzalları və platformalar tikilib istifadəyə verilmişdir.
1999-cu ilin oktyabrında yüksək standartlara cavab verən Bakı-Gəncə, 2002-ci
ilin mart ayında Bakı-Mingəçevir, 2003-cü ili aprel ayında Bakı-Dərbənd və
sentyabr ayında Bakı-Astara «Ekspress» qatarları respulikamızın
vətəndaşlarının ixtiyarına verilmişdir. Yalama, Dəvəçi, Astara, Mingəçevir,
Yevlax, Gəncə, Ağstafa, Böyük Kəsik, Ucar, Lökbatan, Kürdəmir, Bakı-sərnişin
stansiyalarında tam yenidənqurma işləri aparılmışdır.
1997-ci ildə Bakı-sərnişin vağzalında bilet satışının kompüterləşməsi
reallaşmışdır. 1999-cu ilin sentyabr ayında Gəncə vağzalında, 2005-ci ilin
iyul ayında Biləcəri stansiyasında, 2007-ci ildə Sumqayıt və Mərdəkan
stansiyalarında, 2008-ci iln may ayında Lökbatan dayanacağında, 2009-cu
ildən isə Dəvəçi, Xaçmaz, Xudat, Yalama stansiyalarında bilet satış tam
kompüterləşdirilmişdir. Bu da qatarlarına boş yerlə getməsinin qarşısını
alır və əldə olunan gəlirə nəzarəti artırır və neqativ hallara yol
verilməməsinin qarşısını alır. Artıq bilet kassiri və ya digər rəhbər işçi
tərəfindən yerlərin ehtiyyatda saxlanılmasına yol verilmir. Bu gün Gəncə şəhər bilet kassasında sərnişin qatarlarına
avtomatlaşdırılmış bilet satışı sisteminin tətbiqi də bu proseslərin
davamıdır. Sərnişinlər eyni zamanda artıq geriyə qayıdış və ya digər
istiqamətdə gediş bileti alm aq üçün gedib Bakı şəhərində bilet kassasının
qarşısında növbədə dayanmaq lazım gəlməyəcəkdir. Artıq Gəncədən Bakıya
getmədən belə bir bileti almaq imkanı olacaqdır.
Gəncə şəhər İcra Hakimiyyəti başçısının müavini Şahmalı Cavadov, DPİB
rəisinin qərb istiqaməti üzrə müavini Füzuli Kərimov və digərləri də öz
çıxışlarında Milli Qurtuluş Günündə Gəncə şəhər bilet kassasında sərnişin
qatarlarına avtomatlaşdırılmış bilet satışı sisteminin əsl bayram hədiyyəsi
olduğunu bildirdilər.
Sonra ilk sərnişinlərə Gəncədən Bakıya və əks istiqamətə, eləcə də müxtəlif
istiqamətlərə biletlər satıldı.
HƏMKARLAR TƏŞKİLATLARI ARASINDA ƏLAQƏLƏR GENİŞLƏNİR
8-9 iyun 2009-cu il tarixdə Moskva şəhərində Dəmiryolçuların Həmkarlar
İttifaqları Beynəlxlaq Konfederasiya Şurasının növbəti XXXV iclası
keçiriləcək. Tədbirdə iclaslaraası dövr ərzində görülən işlər, qarşılıqlı
əlaqələrin genişləndirilməsi məsələləri müzakirə ediləcək. Digər bir tədbir
iyunun 10-dan 16-dək isə Çexiya dəmiryolçularının Həmkarlar İttifaqının
təcrübəsinin öyrənilməsi üçün Praqa şəhərində keçiriləcək. Hər iki tədbirdə
ölkəmizi Azərbaycan Dəmiryolçulranın Müstəqil Həmkarlar İttifaqı Respublika
Komitəsinin sədri Fəzail Bağırov, təşkilat şöbəsinin müdiri Samir Böyükzadə
və «Lokomotiv» İstehsalat Birliyi Birləşmiş Həmkarlar İttifaqı Komitəsinin
sədri Niyaz İsayılovdan ibarət nümayəndə heyəti təmsil edəcək.
Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun
Mətbuat Xidmətinin rəisi Nadir Əzməmmədov
Dəmir Yollarının Əməkdaşlığı Təşkilatının (DYƏT) Nazirlər Müşavirəsinin XXXVII sessiyası 2-5 iyun 2009-cu ildə Qazaxıstanın paytaxtı Astana şəhərində keçirilir.
Sessiyada aşağıdakı məsələlər müzakirə olunacaq:
2008-ci il ərzində DYƏT-in fəaliyyəti haqqında;
2008-ci il ərzində DYƏT-in təftiş komissiyasının hesabatı;
DYƏT-in əsaslandırma sənədlərinin təkmilləşirilməsi üzrə müvəqqəti içi qrupunun işi haqqında;
DYƏT-in Nizamnaməsi və digər əsas sənədlərinin Layihəsi haqqında;
Sərnişin daşınmanın təftişi üzrə Müvəqqəti işçi qrupunun fəaliyyəti haqqında;
Yük daşınmalarının təftişi üzrə Müvəqqəti işçi qrupunun fəaliyyəti haqqında;
2010-cu və növbəti illər üçün DYƏT-in fəaliyyət proqramı haqqında;
DYƏT üzvlərinin üzvlük haqları üzrə borcu haqqında;
DYƏT Komitəsinin büdcəsi (2009-cu il üçün son, 2010-cu il üçün təqribi);
DYƏT Komitəsinin məkanı haqqında;
DYƏT Nazirlər Müşavirəsinin XXXVIII sessiyasının keçirilmə tarixi,yeri və gündəliyi layihəsi haqqında.
Tədbirdə Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun baş mühəndisi Qurban Nəzirovun rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti də iştirak edir.
Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun Mətbuat Xidmətinin rəisi Nadir Əzməmmədov
YADDAŞ ÜÇÜN:
Dəmir Yollarının Əməkdaşlığı Təşkilatı (DYƏT) 28 iyun 1956-cı ildə Sofiya şəhərində (Bolqarıstan Respublikası) dəmir yoluna rəhbərlik edən nazirlərin nazirlər müşavirəsində yaradılmışdır. DYƏT-in mövcud olması və işi beynəlxalq xarakter daşıyan DYƏT haqqında Əsasnaməyə əsaslanır. 27 ölkənin dəmir yolu nəqliyyatına rəhbərlik edən nəqliyyat nazirlikləri və mərkəzi dövlət orqanları DYƏT-in üzvləridir.
DYƏT-in Əsasnaməsinə əsasən bu qurumun işində bilavasitə dəmir yollarının fəaliyyəti ilə əlaqədə olan təşkilatın digər formada iştirak etməsi də mümkündür.
DYƏT-in ali rəhbər orqanı Nazirlər Müşavirəsi, dəmir yolu müəssisələri səviyyəsində DYƏT-in dəmir yolları baş direktorlarının Konfransıdır. DYƏT-in icra orqanı Komitədir.
DYƏT-in işçi orqanları Komissiyalar, bundan başqa DYƏT-in daimi işçi qrupları da vardır.
Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolu 1993-cü ilin iyul ayından Dəmir Yollarının Əməkdaşlığı Təşkilatının (DYƏT) üzvüdür.
MAY AYININ 31-dən SƏRNİŞİN QATARLARI YAY HƏRƏKƏT CƏDVƏLİNƏ KEÇƏCƏK
2009-cu ilin may ayının 31-dən etibarən Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun Respublikadan kənara şimal istiqamətdə hərəkət edən sərnişin qatarlarının hərəkət cədvəllərində dəyişikliklər ediləcəkdir:
55/56 saylı Bakı-Moskva qatarı həftədə 3 dəfə olmaqla həftənin birinci, üçüncü və beşinci günləri, saat 19-10-da Bakıdan yola düşür, həftənin bazar, ikinci və dördüncü günləri saat 9-15-də Bakıya gəlir. Sərnişin axının artarsa Bakıdan həftənin altıncı günləri əlavə qatar təyin olunacaqdır.
31/32 saylı Bakı-Kiyev qatarı həftədə 1 dəfə olmaqla həftənin ikinci (birinci günləri əvəzində) günləri, saat 22-45-də Bakıdan yola düşür, həftənin birinci (bazargünləri əvəzində) günləri saat 22-32-də Bakıya gəlir.
369/370 saylı Bakı-Xarkov qatarı həftədə 1 dəfə olmaqla həftənin dördüncü günləri, saat 22-45-da Bakıdan yola düşür, həftənin ikinci günləri saat 22-32-də Bakıya gəlir.
Yeni hərəkət cədvəlində Azərbaycan Dövlət Dəmir Yoluna məxsus heyətlə hərəkət edən 391/392 saylı Bakı-Rostov qatarı ləğv olunur, əvəzinə Şimali Qafqaz dəmir yoluna məxsus yeni 391/392 saylı Bakı-Rostov qatarı təyin olunacaqdır. Qatar Bakıya həftənin birinci və altıncı günləri saat 9-15 çatıb həmin gün saat 22-45-də yola düşəcəkdir.
373/374 saylı Bakı-Tümen qatarı hərəkətdə hər gün olmaqla, saat 16-10-da Bakıdan yola düşür, saat 19-36-da Bakıya gəlir.
313/314 saylı Bakı-Sankt-Peterburq qatarı həftədə 1 dəfə olmaqla həftənin üçüncü günləri, saat 22-45-də Bakıdan yola düşür, həftənin üçüncü günləri saat 9-15-də Bakıya gəlir.
621/622 saylı Bakı-Mahaçqala «Ekspress» qatarı günaşrı olmaqla ayın cüt tarixləri, saat 7-00-da Bakıdan yola düşür, ayın tək tarixləri saat 4-52-də Bakıya gəlir.
May ayının 25-dən başlayaraq birbaşa Bakı-Simferopol (yalnız yay mövsümündə), Lvov-Bakı, Odessa-Bakı və qoşma Dnepropetrovsk-Bakı vaqonları 31/32 saylı Bakı-Kiyev qatarının heyətində; qoşma Samara -Bakı, Ufa-Bakı, Çelyabinsk-Bakı, Saratov-Bakı və birbaşa Saransk-Bakı (yay mövsümündə), İjevsk-Bakı (payız-qış mövsümündə), Novosibirsk-Bakı, Ulyanovsk-Bakı, Kazan-Bakı vaqonları 373/374 Bakı-Tümen qatarının heyətində, Həştərxan-Bakı vaqonu 313/314 Bakı-Sankt-Peterburq qatarının heyətində hərəkət edəcəklər. Birbaşa İjevsk-Bakı, Kazan-Bakı və Ulyanovsk-Bakı Bakıya 56/55 Moskva-Bakı qatarının tərkibində gəlir və geriyə 373/374 Bakı-Tümen qatarının tərkibində yola düşəcəkdir.
38/37 saylı Bakı-Tbilisi qatarı hərəkətdə hər gün olmaqla, saat 22-00-da (20-35 əvəzinə) Bakıdan yola düşür, saat 9-26-da Bakıya gəlir.
Yerli istiqamətdə:
Yeni hərəkət cədvəlindən texniki səbəblərə görə yerli istiqamətində hərəkət edən 678/677 Bakı-Gəncə sərnişin qatarı ləğv olunur.
96/97 saylı Bakı-Ağstafa «firma» qatarı hərəkətdə hər gün olmaqla, saat 23-05-də (23-00 əvəzinə) Bakıdan yola düşəcəkdir.
662-666/661-665 saylı Bakı-Qazax-Böyük/Kəsik qatarı hərəkətdə hər gün olmaqla, saat 22-35-də (21-50 əvəzinə) Bakıdan yola düşəcəkdir.
Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun Mətbuat Xidmətinin rəisi Nadir Əzməmmədov
31 мая пассажирские поезда переходят на летнее расписание
31 мая 2009 года в расписание пассажирских поездов Азербайджанских
Государственных Железных Дорог, следующих за границу республики в
северном направлении, будут внесены следующие изменения:
Поезд №№ 55/56 сообщением Баку – Москва
отправляется из Баку 3 раза в неделю в понедельник, среду и пятницу в
19:10, каждое воскресенье, вторник и четверг в 9:15 прибывает в Баку.
При увеличении количества пассажиров будет назначен дополнительный
поезд в субботу.
Поезд №№ 31/32 сообщением Баку – Киев
отправляется из Баку 1 раз в неделю во вторник (вместо понедельника) в
22:45, каждый понедельник (вместо воскресенья) в 22:32 прибывает в Баку.
Поезд №№ 369/370 сообщением Баку – Харьков отправляется из Баку 1 раз в неделю в четверг в 22:45, каждый вторник в 22:32 прибывает в Баку.
В соответствии с новым расписанием поезд специального назначения АГЖД №№ 391/3392 сообщением Баку – Ростов отменен; вместо него введен новый специальный поезд Северо-Кавказской железной дороги №№ 391/392 сообщением Баку – Ростов. Поезд прибывает в Баку каждый понедельник и субботу в 9:15 и в те же дни в 22:45 отправляется.
Поезд №№ 373/374 сообщением Баку – Тюмень отправляется из Баку каждый день в 16:10 и прибывает в Баку в 19:36.
Поезд №№ 313/314 сообщением Баку – Санкт-Петербург отправляется из Баку 1 раз в неделю в среду в 22:45 и каждую среду в 9:15 прибывает в Баку.
Поезд «Экспресс» №№ 621/622 сообщением Баку – Махачкала отправляется из Баку через день в четные числа месяца в 7:00 и прибывает в Баку по нечетным числам в 4:52.
Начиная
с 25 мая прицепные вагоны, следующие прямым сообщением Баку –
Симферополь (только в летний сезон), Львов – Баку, Одесса – Баку и
Днепропетровск – Баку включены в состав поезда №№ 31/32 сообщением Баку – Киев;
прицепные вагоны, следующие прямым сообщением Самара – Баку, Уфа –
Баку, Челябинск – Баку, Саратов – Баку и Саранск – Баку (летний сезон),
Ижевск – Баку (осенний и зимний сезон), Новосибирск – Баку, Ульяновск –
Баку, Казань – Баку включены в состав поезда №№ 373/374 сообщением Баку – Тюмень; вагон, следующий сообщением Астрахань – Баку включен в состав поезда №№ 313/314 сообщением Баку – Санкт-Петербург.
Вагоны, следующие прямым сообщением Ижевск – Баку, Казань – Баку и
Ульяновск – Баку прибывают в Баку в составе поезда №№ 56/55 Москва –
Баку, и отправляются из Баку в составе поезда №№ 373/374 Баку – Тюмень.
Поезд №№ 38/37 сообщением Баку – Тбилиси отправляется из Баку каждый день в 22:00 (вместо 20:35) и прибывает в 9:26 в Баку.
Поезда местного сообщения:
По техническим причинам нового расписания движения пассажирский поезд №№ 678/677 сообщением Баку – Гянджа отменен.
Фирменный поезд №№ 96/97 сообщением Баку – Акстафа отправляется из Баку каждый день в 23:05 (вместо 23:00).
Поезд №№ 662-666/661-665 сообщением Баку – Газах – Беюк-Кясик отправляется из Баку каждый в 22:35 (вместо 21:50).
MDB VƏ BALTİKYANI ÖLKƏLƏRİN DƏMİR YOLU NƏQLİYYATI ŞURASININ 50-Cİ TOPLANTISI MİNSKDƏ KEÇİRİLƏCƏKDİR
MDB və Baltikyanı ölkələrin Dəmir Yolu Nəqliyyatı Şurasının 49-cu toplantısının qərarı ilə Şuranın 50-ci toplantısı 21-22 may 2009-cu ildə Minsk şəhərində keçiriləcəkdir. Yığıncaqda aşağıdakı məsələlərin müzakirə edilməsi nəzərdə tutulur:
Şuranın 49-cu iclasının qərarlarının yerinə yetirilməsi;
2008-ci və 2009-cu ilin I kvartalı ərzində dəmir yolları üzrə istismar işlərinin yekunları haqqında;
Yük qatarları üzrə hərəkət cədvəlinin, onların və Beynəlxalq daşınmada konteynerli vaqonların tərtibat planlırının işlənib hazırlanması haqqında;
2008-ci ildə konteynerlərin siyahıyaalınması və 2009-cu il üçün yük vaqonlarının qabaqcadan siyahıyaalınmasının yekunları haqqında;
MDB dövlətlərinə, Latviya, Litva və Estoniya Respublikalarının dəmir yolu administrasiyalarına məxsus konteynerlərin zədələnməsi üzrə məsuliyyət Qaydalarına dəyişikliklərin və əlavələrin edilməsi və təmir məbləğinin ödənilməsi haqqında;
Birlik üzvü olan dövlətlərin dəmir yolu xətlərində yüklərin vaqon və konteynerlərlə daşınmasında plomblama qurğularının tətbiqi Qaydalarına əlavə və dəyişikliklərin edilməsi haqqında;
2008-ci il və 2009-cu ilin I kvartalı üçün dəmir yolu administrasiyaları arasında qarşılıqlı hesablaşmaların vəziyyəti haqqında;
MDB dövlətləri və Latviya, Litva, Estoniya Respublikaları üzrə Dəmir Yolu Nəqliyyatı Şurasının islahat və struktur dəyişiklikləri məsələləri Komissiyasının Təlimatının təsdiq edilməsi haqqında;
2008-ci il noyabrın 14-də Müstəqil Dövlətlər Birliyi Hökumət başçıları Şurasının qərarı ilə təsdiq olunmuş “2020-ci ilədək MDB dövlətlərinin əməkdaşlıq prioritetlərinin istiqamətləri” proqramının həyata keçirilməsi haqqında;
Dövlətlərarası qovuşuq məntəqələrində sərnişin qatarlarının təhvil verilməsində gecikmələrə görə iqtisadi məsuliyyət haqqında;
2008-ci il üçün 1996-cı il oktyabrın 18-də MDB hökumət başçıları Şurasının dəmir yolu nəqliyyatında razılaşdırılmış tarif siyasəti Konsepsiyası üzrə qərarının yerinə yetirilməsi haqqında;
Sertifikatlaşdırma sahəsində dəmir yolunda texniki vasitələrin istismarı və təmiri, təhlükəsizliyi üzrə Dövlətlərarası texniki komitənin işi haqqında;
MDB dövlətlərinin dəmir yolu nəqliyyatı işçilərinin və onların ailə üzvlərinin sanator-kurort müalicəsinin təmin olunmasında dəmir yolu administrasiyalarının qarşılıqlı əməkdaşlıq Reqlamenti haqqında;
Müstəqil Dövlətlər Birliyinə üzv dövlətlərin dəmir yolu nəqliyyatı Şurasının sədri və müavinləri haqqında;
2009-cu il üçün dəmir yolu adminstrasiyalarının və Şuranın fəaliyyətinin koordinasıyası üzrə “RDY” ASC-nin filialının xərclərinin ödənilməsi üzrə Smeta haqqında; 2008-ci il üçün Şuranın fəaliyyətinin təmin olunmasına yönəldilmiş Smetanın icra edilməsi üzrə Təftiş komissiyasının hesabatı haqqında;
Dəmir Yolu administrasiyalarının 2008-ci il üçün Məlumat-hesablama mərkəzinin fəaliyyətinin təmin olunmasına yönəldilmiş Smeta xərclərinin yerinə yetirilməsi haqqında;
2009-cu il üçün “Fəxri dəmiryolçu” döş nişanının bölgüsü haqqında;
Dəmir yolu nəqliyyatı Şurasının Fəxri fərmanla təltif edilməsi haqqında;
Dəmir yolu nəqliyyatı Şurasının 51-ci iclasının keçirilmə yeri, tarixi və gündəliyi haqqında.
Tədbirdə Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun rəisi Arif Əsgərovun rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti də iştirak edəcəkdir.
Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun Mətbuat Xidmətinin rəisi Nadir Əzməmmədov
Son vaxtlar dünyanın müxtəlif ölkələrində A(H1N1) virusunun yayılması diqqət mərkəzində olan əsas mövzulardandır. Belə hallarda, bir qayda olaraq, dəmir yolu ərazisində və sərnişin qatarlarında xəstəliklərin qarşısını almaq üçün müvafiq əksepidik və profilaktik tədbirlər planı hazırlanıb həyata keçirilir. Bununla bağlı Yolun baş sanitar həkimi Dilşad Əsgərovadan görülən işlər haqqında məlumat verməsini xahiş etdik. O, dedi: -A(H1N1) virusunun müxtəlif ölkələrdə yayılması bütün bəşəriyyəti narahat edən məsələdir. Ona görə də istənilən halda bu virusdan əziyyət çəkməyən ölkələrdə də güclü profilaktik tədbirlər aparılır. Bilirsiniz ki, belə hallarda dəmir yolunun Həkim-Sanitar Xidməti, sanitar orqanları həmişə qabaqlayıcı tədbirlər görürlər. Yenə də fəaliyyətsiz qalmamışıq. Çünki dəmir yolunun xidmətlərindən minlərlə sərnişin istifadə edir. Ona görə də həmişə olduğu kimi, yenə də insanlar arasında maarifləndirmə işlərinin apırlmasına daha çox üstünlük vermişik.çünki belə hallarda əhalinin maarifləndirilməsi və şəxsi gigiyena qaydalarına riayət edilməsi ən mühüm amillərdən hesab olunur. Yol üzrə aparılacaq kompleks işlər haqqında tədbirlər planı hazırlanmış və həyata keçirilməsinə başlanmışdır. Görülən işlər haqqında mütəmadi olaraq «Azərbaycan dəmiryolçusu» qəzeti vasitəsilə oxuculara məlumat çatdıracağıq.
Yazdı: Vasif SÜLEYMAN
P.S. Məlumat üçün bildirək ki, Azərbaycan Respublkasında «quş qripi» xəstəliyinin qarşısının alınması və bu sahədə bütün qurumların birgə fəaliyyətinin dəyərləndirilməsi üzrə Dövlət Komissiyası» A(H1N1) tipli qriplə bağlı məlumat yayıb. Səhiyyə Nazirliyindən APA-ya verilən məlumata görə, mayın 1-dək dünyanın 11 ölkəsində - Meksika, ABŞ, Kanada, Yeni Zelandiya, İsrail, İspaniya, Avstriya, Almaniya, BirləşmişKrallıq, İsveçrə və Niderlandda 331 laborator təsdiq olunmuş A(H1N1) tipli qrip hadisəsi qeydə alınıb. Bunlardan Meksikada 9, ABŞ-da 1 hadisə ölümlə nəticələnib. Bu xəstəliyə şübhəli hadisələrin sayı Meksiyada 2500-dən, ABŞ-da isə 70-dən artıqdır. Bundan əlavə, Meksikanın tibb mütəxəssisləri pnevmoniyadan ölmüş 159 nəfərin ölüm səbəblərini araşdırır. Mövcud vəziyyəti nəzərə alaraq, Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının baş direktoru Marqaret Çan pandemiyanın həyəcan səviyyəsinin 4-cü fazadan 5-ci fazaya qaldırılması barədə qərar qəbul edib ki, bu da ÜST-nin bir regional bürosunun ən azı, 2 ölkəsinin ərazisində virusun insandan-insana keçməsinin təsdiqi deməkdir. Xəstəliyin əlamətləri baş ağrısı, əzələ ağrıları, hərarətin qalxması, öskürək, angina, rinit, bəzi hallarda diareya və qusmadır. Xəstələrin müalicəsi üçün tamiflü (oseltavimir, zanamivir) tövsiyə olunur. Məlumatda qeyd edilir ki, Azərbaycanda bu xəstəliyə şübhəli hallar qeyd olunmayıb. Səhiyyə və Kənd Təsərrüfatı nazirlikləri tərəfindən artıq xəstəliyin profilaktikası, diaqnostikası və müalicəsi üçün müvafiq ehtiyatlar yaradılıb. Bununla bağlı Dövlət Komissiyası əhaliyə tövsiyə edir ki, şübhəli hallar baş verdikdə, dərhəl ərazi tibb müəssisəsinə müraciət və ya təcili tibbi yardıma çağırış etsin, şəxsi gigiyena qaydalarına riayət olunsun, xəstəlik təsdiq olunmuş ölkələrə səyahətlərdən imkan daxilində çəkinsin.
Расширение профилактических мероприятий.
В последнее время в разных странах мира в центре внимания в
основном распространение вируса A(H1N1). В таких условиях, как правило, на
территории железной дороги и в пассажирских поездах в качестве
предупредительных мер проводятся соответствующие профилактические мероприятия в
соответствии с подготовленным планом. В связи с этим мы попросили главного
санитарного врача АГЖД Дильшада Аскерова предоставить нам информацию о своих
действиях. Он сообщил:- Распространение
вируса A(H1N1)в различных странах – это вопрос, который волнует все человечество. Поэтому
во всех странах проводятся серьезные профилактические мероприятия. В таких
случаях санитарная служба железной дороги, различные санитарные органы заранее
предпринимают необходимые меры. Как и всегда, мы не бездействовали и на этот
раз, потому что услугами железной дороги пользуются миллионы пассажиров. В
связи с этим мы увеличили количество информации среди людей, так как в таких
случаях информирование населения и соблюдение правил личной гигиены считаются
самыми существенными факторами. Был подготовлен план по проводимым комплексным
работам по всей железной дороге, который в данный момент уже выполняется. Все
сведения о ходе работ мы будем постоянно извещать в газете «Азербайджанский
железнодорожник».
«Express-AZ» sistemində aparılan profilaktik tədbir
05.05.2009 il tarixində saat 17:40 - da Bakı-sərnişin stansiyasının bilet satışı sistemində fasilə olmuşdur. Mətbuatda gedən bəzi yanlış məlumatlara cavab olaraq bildiririk ki, fasilənin yaranmasına səbəb 2009/2010-cu illər üçün yeni hərəkət cədvəlinə keçilməsi və Şimal istiqamətində sərnişin kassalarının avtomatlaşdırılması ilə əlaqədar planlaşdırılmış profilaktik tədbirlər olmuşdur. Profilaktik tədbirlər mütəxəsisslər tərəfindən 2 saat müddətində keçirilmişdir və saat 19:30-da satış bərpa olunmuşdur.
Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunun Mətbuat Xidmətinin rəisi Nadir Əzməmmədov
Профилактические мероприятия по системе «Express-AZ»
5-ого мая 2009-ого
года в 17:40 на станции Баку пассажирский была приостановлена продажа билетов.
Отвечая на некоторые неверные данные, поступающие в прессу, объявляем, что
причина в создании перерыва заключается в переходе на новое расписание
2009/2010 годов и автоматизации пассажирских касс Северного направления, в
связи с чем были проведены профилактические мероприятия. Профилактические
мероприятия были проведены специалистами в течении 2-х часов и в 19:30 продажа
билетов была возобновлена. Начальник
пресс-службы АГЖД
ASRRGlobal, 2009-2024.
All Rights Reserved.
Copying or using material of this site is prohibited. If you want to get some permisions for using our materials, msts addons, etc, feel free to contact us (see Contacts page).