|
Главная » 2010 » Февраль » 19
TƏHLÜKƏSİZLİYİN TƏMİN OLUNMASINDA VƏTƏNDAŞLARIMIZ ÖZLƏRİ DƏ MARAQLI OLMALIDIRLAR
Məlum olduğu kimi, «Nəqliyyat haqqında» Azərbaycan Respublikası Qanununun,
Azərbaycan Respublikası Torpaq Məcəlləsinin və «Azərbaycan Respublikasının
Nəqliyyat Nazirliyi haqqında Əsasnamə»nin tələblərinə uyğun olaraq
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti 2005-ci il fevralın 23-də «Dəmir
yolu nəqliyyatı təyinatlı torpaqlardan və dəmir yolunun xüsusi mühafizə
zonasına aid torpaqlardan istifadə olunması Qaydaları»nın və «Dəmir yolları
üçün və dəmir yolunun sanitariya-mühafizə zonası üçün torpaqayırma
Normaları»nın təsdiq edilməsi haqqında 33 saylı qərar qəbul etmişdir. Keçmiş İttifaq parçalandıqdan sonra müstəqil respublikamızda ölkə polad
magistralının ahəngdar fəaliyyətinin təmin olunması yönündə hökumət
səviyyəsində qəbul edilən ilk və olduqca gərəkli bir direktiv sənəddir. Bu
qaydalarda respublika Nəqliyyat Nazirliyinin razılığı ilə «Azərbaycan Dəmir
Yolları» Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin rəhbərliyi tərəfindən həyata keçirilən
vacib tədbirlər də öz əksini tapmış, dəmir yolları və onun sanitariya və
mühafizə zonası üçün torpaqayırma normaları da müəyyənləşdirilmişdir. «Dəmir yolu nəqliyyatı təyinatlı torpaqlardan və dəmir yolunun xüsusi
mühafizə zonasına aid torpaqlardan istifadə olunması Qaydaları»nda dəmir
yolunun təhkim zolağının və xüsusi mühafizə zonasının, həmçinin
sanitariya-mühafizə zonasının saxlanmasının şəhərsalma, ekoloji,
sanitar-gigiyena, yanğın təhlükəsizliyi tələblərinə və Azərbaycan
Respublikasının normativ hüquqi aktları ilə müəyyən olunmuş tələblərə uyğun
olması göstərilmişdir. Sənəddə həmçinin idarə və müəssisələrə verilən torpaq sahələrinin sanitariya
və mühafizə zonası üçün normaları müəyyən edilmişdir. Belə ki, bu gərəkli
sənəddə dəmir yolu ilə daşımaların həyata keçirilməsi və dəmir yolunun digər
obyektlərinin normal istismarı ilə bağlı nəqliyyat və başqa texniki
vasitələrin istismarı ilə əlaqədar əhalinin həyat və sağlamlığının qorunması,
mühəndis qurğularının təhlükəsizliyinin və qatarların hərəkət
təhlükəsizliyinin təmin edilməsi məqsədilə «Azərbaycan Dəmir Yolları» Qapalı
Səhmdar Cəmiyyətinin və dalan yollarına malik olan təşkilatların,
müəssisələrin və ya idarələrin üzərinə düşən konkret vəzifələr də öz əksini
tapmışdır. «Dəmir yolu nəqliyyatı təyinatlı torpaqlardan və dəmir yolunun
xüsusi mühafizə zonasına aid torpaqlardan istifadə olunması Qaydaları»na
əsasən dəmir yolunun xüsusi mühafizə zonası hüdudlarında yalnız dəmir yolu
obyektlərinin möhkəmliyi və dayanıqlılığının təmin edilməsinə yönəldilmiş
işlər görülə bilər. Xüsusi mühafizə zonası ərazisində hər hansı digər
təsərrüfat fəaliyyəti qadağandır. Dəmir yolunun sanitariya-mühafizə
zonasında torpaq sahələri onların mülkiyyətçiləri və ya istifadəçiləri
tərəfindən yalnız bostan və tərəvəz becərilməsi, habelə örüş və ot çalımı
məqsədləri üçün fiziki və hüquqi şəxslərə qısamüddətli istifadəyə verilə
bilər. Lakin bu sənədlərə məhəl qoymayan
vətəndaşlar dəmir yolunun bir neçə metrliyində evlər inşa edib ki, bu da həm
qatarlar, həm də sakinlərin özləri üçün təhlükə yaradır.
«Azərbaycan Dəmir Yolları» Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti tərəfindən keçirilən
reydlər zamanı 2007-ci ildə Bakı və paytaxt ətrafı yaşayış massivlərində
400-dək qanunsuz tikili və hasar sökülmüşdür. Abşeron yarımadasında dəmir
yolunun mühafizə zolağında inşa olunmuş qanunsuz tikililərə ən çox aşağıdakı
ərazilərdə rast gəlinir: Nərimanov-Bakıxanov dəmir yolu sahəsinin
4,5,6,7,8,9,10-cu kilometrləri, Maştağa stansiyasının ərazisi, Səngəçal
qəsəbəsi ətrafı dəmir yolu sahəsinin 484-cü kilometri, Xırdalan stansiyası
ərazisinin 2638,2640-cı kilometrləri, Bakı-yük-Əhmədli dəmir yolu sahəsinin
7,8,9,10,11,12,13,14,15,16-cı kilometrləri,
Bakı-sərnişin-Nərimanov dəmir yolu sahəsinin
1,2,3,4-cü kilometrləri, Bakı-sərnişin-Biləcəri dəmir yolu sahəsinin
2651,2653, 2646-cı kilometrləri, Keşlə-Biləcəri dəmir yolu sahəsinin 2648,
2649-cu kilometrləri, Yeni Neftayırma Zavodu-Əhmədli mənzilləri və stansiya
yollarının kənarı, Yeni Suraxanı-Hövsan mənzili və stansiya yollarının
kənarı, Qala-Mərdəkan, Binə-Qala-Pirallahı mənzilləri və stansiya yollarının
kənarı, Fioletov-Nərimanov-Böyük Şor, Böyük Şor-II blok-post mənzilləri və
stansiya yollarının kənarı, Bakı-Biləcəri, Biləcəri-Xırdalan, Bakı-Sumqayıt,
Sabunçu- Zabrat-2-Mərdəkan, Yeni
Suraxanı-Hövsan, Qala-Pirallahı, Bakı-yük-Keşlə-Əhmədli, Güzdək mənzilləri,
8-ci km-Bakıxanov, Bakıxanov-Sabunçu-Zabrat II mənzilləri və stansiya
yollarının kənarı. Respublikanın digər yaşayış məntəqələrindən keçən dəmir
yollarının ətrafında qeyri-qanuni tikililər və yaşayış və ticarət obyektləri
mövcuddur. Bununla əlaqədar müvafiq icra strukturlarına
dəfələrlə müraciətlər edilmişdir. Belə ki, 2003-2007-ci illər Yol
rəhbərliyi tərəfindən Bakı şəhərinin Binəqədi, Qaradağ, Abşeron,
Nizami, Sabunçu, Xətai, eləcə də Dəvəçi, Siyəzən, Lənkəran, Tovuz,
Şəmkir, Goranboy rayonlarının İcra Hakimiyyəti başçılarına, Ekologiya
və Təbii Sərvətlər Nazirliyinə, Bakı Gigiyena və Epidemiologiya
mərkəzitnə məktublar göndərilmişdir. Buna baxmayaraq dəmir yollarına və
mühafizə zolaqlarına məişət və çirkab su tullantılarının sakinlər
tərəfindən atılmasının qarşısı alınmayıb.
«Azərbaycan Dəmir Yolları» Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin «Yol
təsərrüfatı» İstehsalat Birliyinin işçiləri Bakı, Sumqayıt və digər
şəhərlərdə, eləcə də rayonlarda dəmir yolu və onun ətrafına sakinlər
tərəfindən atılan məişət tullantılarını mütəmadi olaraq kran-dreyferlə vaqon
platformalara yığılması işlərini həyata keçirir. Xüsusilə yaz və payız
baxışları zamanı bu təmizlik işlərinə ciddi diqqət yetirilir. Ekologiya və
Təbii Sərvətlər nazirinə bir neçə dəfə (№669-22.10.2004-cü il,
220-14.04.2005-ci il) müraciət etməyimizə baxmayaraq, xüsusi yer
ayrılmadığından məişət tullantıları yüklənmiş platforma vaqonları
stansiyalarda yığılıb qalır. Təhkim zolağı hüdudlarında müəyyən obyektin yerləşdirilməsinə
Nəqliyyat Nazirliyinin razılığı ilə qanunvericilikdə nəzərdə tutulan qaydada
rəsmi icazə verilə bilər. Təhkim zolağı hüdudlarında torpaq sahələrindən müvəqqəti istifadə
edən hüquqi və fiziki şəxslər tərəfindən bu ərazilərdə hər hansı əsaslı
tikinti işlərinin aparılmasına, həmin ərazilərdən qumun, gilin, digər
tikinti materiallarının və torpağın götürülməsinə, dəmir yolu təyinatlı
obyektlərin zərərli təbii təsirlərdən qorunması məqsədilə əkilmiş ağaclara
təhlükə yaradan, hərəkət təhlükəsizliyinə ziyan vuran, dəmir yolu boyu
görünməni pisləşdirən obyektlərin tikintisinə və yerləşdirilməsinə yol
verilmir. Dəmir yolunun xüsusi mühafizə zonası, təhkim zolağı və
sanitariya-mühafizə zonası hüdudlarında torpaq sahələrindən istifadə
olunmasına, həmin işlərin icrası zamanı torpaqdan istifadə qaydalarına
riayət olunmasına nəzarəti gücləndirmək sənəddə xüsusi cədvəllər də
verilmişdir ki, orada təhkim zolağı üçün ayrılan torpaq sahələrinin eni
kateqoriyalara görə öz əksini tapmışdır. Belə ki, müxtəlif kateqoriyadan
olan dəmir yolları üçün tökmə yatağının hündürlüyü və qazma yatağının
dərinliyindən asılı olaraq yerin eninə mailliyi müəyyənləşdirilib. Qaydalara
əsasən dəmir yolu xəttindən maksimum və minimum məsafədə tikililərin
aparılması normaları da müəyyənləşmişdir.
Burada təhkim zolağı üçün ayrılmalı torpaq sahələrinin eni (metrlə)
tökmə yatağın hündürlüyü (metrlə) və qazma yatağının gərəkliliyi (metrlə)
I,II,III,IV və V kateqoriyalı dəmir yolları üçün xüsusi cədvəldə öz əksini
tapmışdır . Həmçinin dəmir yoluna, fiziki və hüquqi şəxslərə məxsus
obyektlərin harada və dəmir yolundan hansı məsafədə tikilməsinə icazə
verildiyi əks olunmuşdur. Bir faktı da deyək ki, şəraitdən, dəmir yolu
stansiyasının kateqoriyasından və dəmir yolu mənzilinin coğrafi mövqeyindən
asılı olaraq dəmir yolunun kənar oxundan təhkim zolağının kənarına qədər
müxtəlif məsafələrdə müəyyənləşdirilmişdir. Qeyd edək ki, bu problem təkcə mərkəzdə deyil, dəmir yolunun xətt
boyu keçdiyi rayonların ərazisində də qanunsuz tikililər çoxdur.
Təhlükəsizliyin təmin olunmasında təkcə dəmiryolçular deyil, hər bir
vətəndaş məsuliyyət hiss etməlidir. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetində keçirilən iclasda
respublika əhəmiyyətli infrastrukturların mühafizə zolağında qanunsuz inşa
olunmuş tikililərin inventarlaşdırılması və yekun siyahının hazırlanması və
Nazirlər Kabinetinə təqdim olunması ilə bağlı cavabdeh orqanlara müvafiq
tapşırıqlar verilib. Dəmir yolunda hərəkətin təhlükəsizliyin təmin edilməsi, baş verəcək
qəza hallarının tez aradan qaldırılması üçün bu sahədə müəyyən işlərin
görülməsi planlaşdırılır. Bununla bağlı «Azərbaycan Dəmir Yolları» Qapalı Səhmdar Cəmiyyətində
xüsusi komissiya yaradılıb və təhkim zolağındakı qanunsuz tikililərin
siyahıya alınması prosesinə başlanılıb. 15 gün müddətində siyahıya alınma
işləri başa çatmalıdır. «Azərbaycan Dəmir Yolları» Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin Mətbuat Xidmətinin rəisi Nadir Əzməmmədov
|
|
|